Produktet


myPallet er fremtidens digitale værktøjer til handel af transportemballage samt emballagestyring

 

DIGITALT EMBALLAGEREGNSKAB til gavn for hele transportkæden for styring og kontrol af transportemballage. Vi har egenudviklet vores software og lanceret en App (i såvel iOS og Android) til at forenkle og optimere procedurer og processer, herunder styring og kontrol ifm. udveksling af transportemballage. Løsningen er fuldt ud digitaliseret – og vil erstatte de manuelle processer, som i dag findes på markedet. Brugeren rapporterer live data via myPallet App – med få klik – og derfra sendes automatisk kvittering til modtager via ‘swipe’ funktion, der bekræftes af modtager på App. Hvis begge parter ikke benytter myPallet app, da underskrives elektronisk på den mobile enhed.

Dataudveksling forbindes derefter til myPallet Dashboard, hvilket sikrer oversigt over alle transaktioner såvel som en automatisk opdatering af saldo imod alle kunder og leverandører.

Vores ambition er bl.a. at virksomheden vil opnå økonomiske besparelser ifm. nem og digital emballagestyring såvel gøre det attraktivt, at investere i mere miljøvenlig transportemballage, som i højere grad kan genanvendes i et cirkulært flow.

 

 DIGITAL MARKEDSPLADS til gavn for hele transportkæden for handel med paller og anden transportemballage. Formålet er åbenhed, gennemsigtighed og effektivitet – en direkte handelsvej mellem udbud og efterspørgsel. Køber og Sælger i alle størrelser vil opnå tilgang til en forøget salgskanal med adgang til et større udbud og efterspørgel – og handle direkte med hinanden.

Vores ambition er bl.a. at finde nyt liv til brugt transportemballage, ligefra engangspaller (der kan klare en tur mere) til en højere genanvendelse af andre emballagetyper i et cirkulært flow. En økonomisk fordel for både sælger og køber – og til gavn for miljøet.

App'en

Enkel og smart brugerflade

Hurtig opsætning

Virker on- og offline

Opretter selv emballage kvitteringer

Dokumenterer kvaliteten af emballage via fotos

Dokumenterer fragtbreve

Backend

Administrerer brugere

Komplet oversigt over balancer

Enkel kontrol og afstemning

Tilgang til emballage kvitteringer

Tilgang til anden billede dokumentation

Design

Enkel og smart brugerflade og hurtig opsætning.
Funktionel i online og offline tilstand

Systemet

Data overførsel af alle registreringer i backend.

Pallebank

Mulighed for let at styre hvilke kunder der har en pallekonto. Både i ind- og udland.

Foto

Tag billede af emballage og undgå unødig diskussion om kvaliteten af emballage

Support

24 timers onlinesupport

Offline

Offline funktionen giver mulighed for at systemet er tilgængeligt 24/7

Download myPallet app her

iOS

Download myPallet til din iPhone her

Android

Download myPallet til Android her

Lokationer
Åbningstider
Kontakt

Jylland (Horsens):

Fussingsvej 8, 8700 Horsens

Fyn (Odense): 

Logistikvej 25, 5220 Odense SV. 

Sjælland & Øerne (København):

Ny Carlsberg Vej 80, 1760 København V.

CVR: 39184494

08:00 – 16:00 

mandag – fredag

 

Telefon: +45 53 53 44 00
info@mypallet.dk

Support: + 45 53 53 44 00